Facebook
Facebook
Facebook
Facebook
Tweets by GoodForUCards

Frequently Asked Questions:

GOOD FOR U

Czym jest karta GOOD FOR U Wellness & Beauty
i do czego mnie uprawnia?

GOOD FOR U Wellness & Beauty to spersonalizowana karta rabatowa dostępna w postaci karty plastikowej lub wirtualnej (w formie konta użytkownika w serwisie), która uprawnia do codziennego, nielimitowanego korzystania z rabatów w wysokości 50% lub 30% lub 15% w salonach kosmetycznych w Warszawie. Aktualną listę salonów, w których możesz skorzystać z karty znajdziesz pod adresem https://www.goodforu.pl/user/wellness/szukaj.

Jak korzystać z karty?

Illustration

Dokonaj jednorazowej
opłaty za kartę

Illustration

Zaloguj się na swoje konto
korzystając ze smartfona, tabletu lub innego urządzenia z dostępem do internetu

Illustration

W ramach wyszukiwarki wybierz salon wellness & beauty, z którego usług chcesz skorzystać

Illustration

Wybierz jedną ze zniżek przypisaną do salonu i kliknij “Korzystam”, aby potwierdzić wybór

Illustration

Pokaż smartfon lub tablet z potwierdzeniem wyboru obsłudze lokalu przed skorzystaniem z usługi

Illustration

Dokonaj jednorazowej
opłaty za kartę

Illustration

Zdecyduj czy masz ochotę na masaż, chcesz zrobić sobie paznokcie lub wybrać się do fryzjera, a następnie skorzystaj z naszej wyszukiwarki, aby znaleźć salon wellness & beauty

Illustration

Sprawdź profil wybranego salonu, aby dowiedzieć się jakie zniżki obowiązują z GOOD FOR U Wellness & Beauty

Illustration

Będąc w salonie poinformuj obsługę, że chcesz skorzystać ze zniżek oraz pokaż kartę

Ile czasu ważna jest karta?

Karta ważna jest 12 miesięcy licząc od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym została zakupiona. Jeżeli zatem zakupiłeś kartę 15 czerwca 2016 r., będzie ona ważna do 30 czerwca 2017 r.

Co w przypadku, kiedy zgubię kartę plastikową?

W takim przypadku należy zgłosić ten fakt wysyłając maila na adres goodforu@medicover.pl celem wydania duplikatu. Koszt duplikatu karty plastikowej to 50 zł + koszt wysyłki karty.

Prosimy pamiętaj, że jako posiadacz karty plastikowej jesteś również posiadaczem katy wirtualnej, z której skorzystać możesz w każdej chwili logując się na swoje konto w serwisie i tam wybrać zniżki w salonie, z którego usług chcesz skorzystać.

Rozmyśliłem się. Ile czasu mam na zwrot zakupu?

Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od daty zakupu karty zgodnie z informacją stanowiącą załącznik nr 1 do Regulaminu Sklepu Internetowego GOOD FOR U.

W przypadku karty wirtualnej należność za kartę zwrócimy Ci niezwłocznie po zgłoszeniu, natomiast w przypadku karty plastikowej zwrot należności zostanie dokonany tylko pod warunkiem, że zwrócisz zakupioną kartę plastikową.

Dokładne informacje i warunki zwrotu karty znajdziesz w regulaminie pod adresem https://www.goodforu.pl/uploads/documents/regulamin-sklepu-internetowego-GOOD-FOR-U.pdf.

Czy oferta dostępnych salonów kosmetycznych jest stała?

Nie. Oferta dostępnych salonów kosmetycznych zmienia się w związku z pojawianiem się nowych salonów współpracujących lub ustaniem współpracy z niektórymi dotychczas współpracującymi salonami. Aktualny katalog salonów współpracujących znajduje się na stronie https://www.goodforu.pl/wellness

Mogę liczyć na dodatkowe rabaty w ramach karty Welleness & Beauty?

Niektóre salony kosmetyczne z którymi współpracujemy udzielają dodatkowych rabatów wyłącznie dla posiadaczy kart GOOD FOR U Wellness & Beauty. Rabaty mogą dotyczyć np. zakupu kosmetyków w promocyjnej cenie w stosunku do oferty standardowej. Listę salonów oferujących dodatkowy rabat wraz z informacją o rodzaju rabatu można znaleźć na stronie https://www.goodforu.pl/wellness/szukaj

Kiedy powinienem pokazać w salonie kartę Wellness & Beauty?

Gdy tylko pojawisz się w salonie poinformuj, że chcesz skorzystać z karty GOOD FOR U Wellness & Beauty.

W jaki sposób dowiem się o nowościach w ofercie?

Na naszej stronie internetowej https://www.goodforu.pl/wellness/szukaj znajduje się katalog salonów kosmetycznych dostępnych w Programie GOOD FOR U, który jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany o nowości w naszej ofercie. Liczba salonów stale rośnie, więc odwiedzaj nas na stronie lub zapisz się do newslettera, by otrzymywać mailowo informacje o nowych salonach dostępnych w  Programie.

Jak mogę przedłużyć ważność karty?

Ważność karty możesz przedłużyć na miesiąc przed upływem terminu jej ważności. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, klikniesz „Przedłuż ważność karty” i dokonasz płatności. Okres obowiązywania karty zostanie przedłużony o kolejne 12 miesięcy począwszy od dnia, w którym miał upłynąć termin jej ważności.

Czy salon może odmówić udzielenia mi rabatu?

Salon ma prawo odmówić udzielenia rabatu w następujących przypadkach:

  • - jeśli istnieje uzasadnione podejrzenie pracownika salonu, że osoba, która posłużyła się kartą nie jest jej właścicielem
  • - jeśli termin ważności karty minął
  • - jeśli nie dokonałeś wcześniejszej rezerwacji wizyty
  • - jeśli chcesz wykorzystać kartę w dniu, w którym nie przysługuje zniżka
  • - jeśli chcesz wykorzystać kartę na zabieg, na który nie przysługuje zniżka
  • Prosimy pamiętaj, zanim wybierzesz się do salonu kosmetycznego, sprawdź w serwisie jaka zniżka z kartą GOOD FOR U Wellness & Beauty obowiązuje w tym salonie, czy musisz dokonać wcześniejszej rezerwacji oraz czy są przewidziane dodatkowe zniżki wyłącznie dla posiadaczy kart GOOD FOR U.

Czy salon może odmówić mi wykonania zabiegu?

Nasi Partnerzy to profesjonalne salony kosmetyczne, które stawiają na jakość wykonywanych zabiegów oraz bezpieczeństwo i komfort Klienta. Jeśli pracownik, który ma przeprowadzić zabieg, stwierdzi przeciwwskazania zdrowotne do jego wykonania, ma prawo odmówić wykonania zabiegu.

Czy z jednej karty Wellness & Beauty może skorzystać kilka osób?

Nie. Tylko właściciel karty Wellness & Beauty jest uprawniony do otrzymania rabatu.

Jak mogę zgłosić propozycję włączenia do Programu salonu, który nie współpracuje z GOOD FOR U?

Twoje propozycje zwiększenia atrakcyjności naszej oferty są dla nas niezwykle cenne. Napisz do nas goodforu@medicover.pl

Na stronie www.GoodForU.pl widziałem profil salonu, który został zamknięty. Dlaczego wciąż się pojawia?

Wymagamy od salonów współpracujących, aby informowały nas o wszystkim, co może wpływać na ofertę GOOD FOR U. Na tej podstawie na bieżąco aktualizujemy katalog salonów. Kiedy jednak zauważysz, że salon, który widnieje u nas na stronie został zamknięty, będziemy wdzięczni, jeśli powiadomisz nas o tym fakcie mailowo.

W salonie kosmetycznym, który jest objęty Programem nie uznano mojej karty. Co powinienem zrobić?

Salon może odmówić wykonania usługi lub udzielenia rabatu w określonych przypadkach, o których przeczytasz tutaj

Jeśli jednak wszystkie warunki zostały spełnione a mimo tego nie mogłeś skorzystać z karty, daj nam znać. Wyślij wiadomość na adres goodforu@medicover.pl opisując dokładnie co się wydarzyło, kiedy zdarzenie miało miejsce i w którym salonie.

GOOD FOR U

Czym jest karta GOOD FOR U Restaurants
i do czego mnie uprawnia?

GOOD FOR U Restaurants to spersonalizowana karta rabatowa dostępna w postaci karty plastikowej lub wirtualnej (w formie konta użytkownika w serwisie), która uprawnia do codziennego, nielimitowanego korzystania z rabatów w wysokości 50% lub 30% lub 2 dania w cenie jednego w restauracjach w Warszawie. Aktualną listę restauracji, w których możesz skorzystać z karty znajdziesz pod adresem https://www.goodforu.pl/restauracje/szukaj.

Jak korzystać z karty?

Illustration

Dokonaj jednorazowej
opłaty za kartę

Illustration

Zaloguj się na swoje konto
korzystając ze smartfona, tabletu lub innego urządzenia z dostępem do internetu

Illustration

W ramach wyszukiwarki wybierz restaurację, w której chcesz skorzystać z karty

Illustration

Wybierz jedną ze zniżek przypisaną do restauracji i kliknij “Korzystam”, aby potwierdzić wybór

Illustration

Pokaż smartfon lub tablet z potwierdzeniem wyboru obsłudze lokalu przed złożeniem zamówienia

Illustration

Dokonaj jednorazowej
opłaty za kartę

Illustration

Zdecyduj na jaką kuchnię masz ochotę, a następnie skorzystaj z naszej wyszukiwarki, aby znaleźć restaurację

Illustration

Sprawdź profil wybranego lokalu, aby dowiedzieć się jakie zniżki obowiązują z GOOD FOR Restaurants

Illustration

Będąc w restauracji poinformuj obsługę, że chcesz skorzystać ze zniżek oraz pokaż kartę zanim złożysz zamówienie

Ile czasu ważna jest karta?

Karta ważna jest 12 miesięcy licząc od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym została zakupiona. Jeżeli zatem zakupiłeś kartę 15 czerwca 2016 r., będzie ona ważna do 30 czerwca 2017 r.

Co w przypadku, kiedy zgubię kartę plastikową?

W takim przypadku, należy zgłosić ten fakt wysyłając maila na adres goodforu@medicover.pl celem wydania duplikatu. Koszt duplikatu karty plastikowej to 50 zł + koszt wysyłki karty.

Prosimy pamiętaj, że jako posiadacz karty plastikowej jesteś również posiadaczem katy wirtualnej, z której skorzystać możesz w każdej chwili logując się na swoje konto w serwisie i tam wybierając zniżki w salonie, z którego usług chcesz skorzystać.

Rozmyśliłem się. Ile czasu mam na zwrot zakupu?

Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od daty zakupu karty zgodnie z informacją stanowiącą załącznik nr 1 do Regulaminu Sklepu Internetowego GOOD FOR U.

W przypadku karty wirtualnej należność za kartę zwrócimy Ci niezwłocznie po zgłoszeniu, natomiast w przypadku karty plastikowej zwrot należności zostanie dokonany tylko pod warunkiem, że zwrócisz zakupioną kartę plastikową.

Dokładne informacje i warunki zwrotu karty znajdziesz w regulaminie pod adresem https://www.goodforu.pl/uploads/documents/regulamin-sklepu-internetowego-GOOD-FOR-U.pdf.

Czy oferta dostępnych restauracji jest stała?

Nie. Oferta dostępnych restauracji zmienia się w związku z pojawianiem się nowych restauracji współpracujących lub ustaniem współpracy z niektórymi dotychczas współpracującymi restauracjami. Aktualny katalog restauracji współpracujących znajduje się na stronie https://www.goodforu.pl/user/restauracje/szukaj.

Mogę skorzystać z karty przy zamawianiu dań na wynos?

Nie. Rabaty przysługujące z tytułu posiadania karty obowiązują tylko w sytuacji, kiedy spożywasz posiłki na miejscu w restauracji.

Czy mam jakieś ograniczenia w wyborze dań z menu?

Nie. Rabaty obejmują dania z całego menu, więc nie masz żadnych ograniczeń w wyborze dań.

Prosimy pamiętaj, że rabaty nie obejmują dań, na które w danym momencie obowiązują promocje w restauracji i dań na wynos

Czy z jednej karty może skorzystać kilka osób?

Tak. liczba osób towarzyszących, jaka może wraz z Tobą skorzystać z rabatu jest zaznaczona na profilu wybranej przez Ciebie restauracji.

Czy rabaty z kart GOOD FOR U Restaurants sumują się?

Nie. Podczas jednej wizyty w restauracji będzie brany pod uwagę rabat z jednej karty GOOD FOR U Restaurants.

Czy są jakieś ograniczenia w korzystaniu z karty w restauracjach?

Restauracje mogą wyszczególnić dni okolicznościowe, w których rabaty nie obowiązują oraz mogą określić maksymalną liczbę osób towarzyszących, które są uprawnione do skorzystania z rabatu w ramach jednej karty. Wszystkie tego rodzaju informacje dostępne są na profilu każdej restauracji w serwisie.

Kiedy powinienem pokazać kartę w restauracji?

Przed złożeniem zamówienia poinformuj, że chcesz skorzystać z karty GOOD FOR U Restaurants.

Czy restaurator może odmówić udzielenia mi rabatu?

Restaurator ma prawo odmówić udzielenia rabatu w następujących przypadkach:

  • - jeśli istnieje uzasadnione pracownika restauracji, że osoba, która posłużyła się kartą nie jest jej właścicielem
  • - jeśli termin ważności karty minął
  • - jeśli nie dokonałeś wcześniejszej rezerwacji stolika
  • - jeśli chcesz wykorzystać kartę w dniu, w którym nie przysługuje zniżka
  • - jeśli chcesz wykorzystać kartę na zabieg, na który nie przysługuje zniżka
  • Prosimy pamiętaj, zanim wybierzesz się do restauracji, sprawdź w serwisie jaka zniżka z kartą GOOD FOR U Restaurants obowiązuje, w jakie dni, czy musisz dokonać wcześniejszej rezerwacji oraz czy są przewidziane dodatkowe zniżki wyłącznie dla posiadaczy kart GOOD FOR U.

W jaki sposób dowiem się o nowościach w ofercie?

Na naszej stronie internetowej https://www.goodforu.pl/restauracje znajduje się katalog restauracji dostępnych w Programie GOOD FOR U, który jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany o nowości w naszej ofercie. Liczba restauracji stale rośnie, więc odwiedzaj nas na stronie lub zapisz się do newslettera, by otrzymywać mailowo informacje o nowych restauracjach dostępnych w Programie.

Jak mogę przedłużyć ważność karty?

Ważność karty możesz przedłużyć na miesiąc przed upływem terminu jej ważności. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, klikniesz „Przedłuż ważność karty” i dokonasz płatności. Okres obowiązywania karty zostanie przedłużony o kolejne 12 miesięcy począwszy od dnia, w którym miał upłynąć termin jej ważności.

Jak mogę zgłosić propozycję włączenia do Programu restauracji, która nie współpracuje z GOOD FOR U?

Twoje propozycje zwiększenia atrakcyjności naszej oferty są dla nas niezwykle cenne. Napisz do nas goodforu@medicover.pl

Na stronie www.GoodForU.pl widziałem profil restauracji, która została zamknięta. Dlaczego wciąż się pojawia?

Wymagamy od restauracji współpracujących, aby informowały nas o wszystkim, co miałoby wpływ na ofertę GOOD FOR U. Na tej podstawie na bieżąco aktualizujemy katalog restauracji. Kiedy jednak zauważysz, że restauracja, która widnieje u nas na stronie została zamknięta, będziemy wdzięczni, jeśli powiadomisz nas o tym fakcie mailowo.